برنامه ریزی ازمون مدارس تیزهوشان نهم به دهم 97-98


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : یک شنبه 14 آبان 1396
بازدید : 88
نویسنده : مشاور

برنامه ریزی تیزهوشان نهم به دهم از جمله سئوالاتی بوده است که مشاوران ما هر روز در باره آزمون مدارس تیزهوشان با آن مواجه هستند و این نشان می دهد که دانش آموزان چقدر به اهمیت نقش برنامه ریزی تیزهوشان نهم به دهم پی برده اند. برای بسیاری از دانش آموزان دوره راهنمایی پذیرش در دوره آزمون تیزهوشان و به تبع آن، برنامه ریزی تیزهوشان نهم به دهم هم اهمیت زیادی دارد. اکثر این دانش آموزان به دنبال این هستند تا با یک برنامه تیزهوشان نهم به دهم صحیح، راه رسیدن به هدف یعنی قبولی در تیزهوشان برایشان آسان شود. شما دانش آموز عزیز: آیا می دانید که برنامه ریزی تیزهوشان نهم به دهم صحیح دارای چه ویژگی هایی است؟ آیا هر برنامه ریزی تیزهوشان نهم به دهمی می تواند نقشه را شما باشد؟ اصلا به نظر شما یک برنامه ریزی تیزهوشان نهم به دهم خوب باید چه کمکی به شما بکند؟ شما می توانید با تماس با مشاورین تله مشاور برنامه ریزی مناسبی برای آزمون تیزهوشان داشته باشید و علاوه بر مشاوره تلفنی با مطالعه این مقاله می توانید برای آزمون تیزهوشان برنامه ریزی کنید همچنین از آنجا که برای مطالعه نیاز به منابع آزمون تیزهوشان دارید در مقاله منابع آزمون تیزهوشان نهم به دهم بهترین منابع آزمون تیزهوشان را برای شما قرار داده ایم.

 

برای مشاوره جهت اطلاع از برنامه ریزی ، زمان و نحوه ثبت نام آزمون تیزهوشان میتوانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تله مشاور از طریق تلفن ثابت با شماره 9099071614 تماس بگیرید.

 

چرا باید برای آزمون تیزهوشان برنامه ریزی داشته باشیم؟

مهم تر از همه برای اینکه هم باید به تکالیف مدرسه برسیم و هم برای آزمون تیزهوشان خودمان را آماده کنیم. دیگر اینکه برای دروس مختلف باید به اندازه وقت بگذاریم بارها دیده شده داش آموزانی که ریاضی خود را درآزمون تیزهوشان خیلی خوب زده بودند آز آنجایی که در برنامه ریزی تیزهوشان خود زمان برای درس تعلیمات دینی یا قران یا تفکر و پژوهش نذاشته اند قبول نشده اند. و دیگر اینکه با برنامه ریزی تیزهوشان بیشتر درس می خوانیم به جز آزمون تیزهوشان در مدرسه هم نتایج بهتری می گیریم 

 

روش صحیح برنامه ریزی تیزهوشان نهم به دهم

اول) در برنامه ریزی تیزهوشان نهم به دهم، دو وظیفه مهم وجود دارد که دانش آموز نهمی باید هر دو وظیفه را درست انجام دهد. برنامه ریزی برای انجام تکالیف مدرسه و برنامه ریزی تیزهوشان نهم به دهم

دوم) در برنامه ریزی تیزهوشان نهم به دهم برای اینکه شما بتوانید هر دو وظیفه تان را انجام دهید، باید درس هر روز را همان روز بخوانید.

سوم) در برنامه ریزی تیزهوشان نهم به دهم حتما یک زمانی برای پیش خوانی درس های فردا باید گذاشته شود.

چهارم) می دانید که علوم در دوره راهنمایی شامل 4 بخش است؛ شیمی و فیزیک و زیست و زمین شناسی.  این چهار درس را در برنامه ریزی تیزهوشان نهم به دهم به طور جداگانه مورد مطالعه قرار دهید.

پنجم) در برنامه ریزی تیزهوشان نهم به دهم، مطالعه درس ریاضی اهمیت زیادی دارد و روزانه حل کردن حداقل 15 تست ریاضی را در برنامه ریزی تیزهوشان نهم به دهم خود بگذارید.

ششم) رعایت تعادل در مطالعه از اصولی است که حتما باید در برنامه ریزی تیزهوشان نهم به دهم رعایت شود. به هر درس با توجه به ضریب آن اهمیت بدهید.

هفتم) از آنجا که در آزمون تیزهوشان درسی به نام استعداد تحصیلی وجود دارد در برنامه ریزی تیزهوشان خود هر روز تعدادی تست استعداد تحصیلی حل کنید.

هشتم) در برنامه ریزی تیزهوشان نهم به دهم خود حتما زمانی را برای تمرین سرعت تست زنی خود قرار دهید.

 

نمونه برنامه ریزی تیزهوشان نهم به دهم      

فرض کنید سپهر می خواهد برنامه ریزی تیزهوشان نهم به دهم را انجام دهد. بر اساس اصولی که گفتیم او اول برنامه ریزی تیزهوشان خود را سه قسمت می کند یعنی در هر روز سه دسته کار انجام میدهد: خواندن درس های همان روز مدرسه، مطالعه و حل تست تیزهوشان با استفاده از کتاب های کمک آموزشی، پیش خوانی درس های فردا.

سپهر در روزهای شنبه طبق برنامه درسی مدرسه ریاضی و علوم و قرآن دارد. او در برنامه ریزی تیزهوشان نهم به دهم خود، اول مطالعه درس ریاضی ای که امروز تدریس شده را می گذارد و سپس مسئله تشریحی ای که در کتاب درسی وجود دارد را حل می کند و بعد به سراغ کتاب کمک آموزشی ریاضی خود می رود و تست های این درس را کار می کند برای علوم و قرآن هم به همین ترتیب عمل می کند. و نهایتا در برنامه درسی خود دو قسمت دیگر هم می گذارد حل تعدادی تست استعداد تحصیلی و سپس پیش خوانی درس های فردا. 

 

اهمیت برنامه ریزی تیزهوشان نهم به دهم برای والدین

 برنامه ریزی تیزهوشان نهم به دهم برای بسیاری از والدین بسیار نگران کننده است زیرا:

برای اکثر والدین اینکه دانش آموزشان چهار سال دوره دبیرستان را در کدام مدرسه و با چه شرایطی می گذراند بسیار مهم است. مشاوران ما هم با شما هم عقیده اند، از آنجا که دانش آموزان در دوره دبیرستان در حال گذر از دوره پرچالش نوجوانی و بلوغ هستند ، اینکه دانش آموز در چه مدرسه ای و زیر نظر چه معلمانی تحصیل می کند بسیار مهم می تواند باشد پس تلاش برای پذیرش دانش آموزتان در مدارس تیزهوشان و برنامه ریزی تیزهوشان نهم به دهم، یک کار بسیار منطقی است. دومین موضوع اینکه دانش آموزان بیشتر در مدرسه دوست یابی می کنند پس مدرسه خوب احتمال اینکه فرزندتان با دوستان بهتری آشنا شود را بالا می برد. سومین موضوع اینکه دانش آموز پس از گذراندن این چهار سال تحصیلی دوره دبیرستان با عبور از کنکور تکلیف آینده شغلی خود را مشخص میکند؛ همه اینها دلایلی است که والدین به دنبال برنامه ریزی تیزهوشان نهم به دهم باشند.

 

وظایف والدین برای انجام درست برنامه ریزی تیزهوشان نهم به دهم

والدین عزیز قبل از هرچیزی در نظر داشته باشد که هیچ کس به اندازه شما نمی تواند کمک برای فرزنداتان باشد در برنامه ریزی تیزهوشان کنار فرزندانتان باشید و دانش آموزتان را به این باور برسانید که او تیزهوش است بدانید یکی از فاکتورهای مهم نتیجه گرفتن دانش آموزان در آزمون تیزهوشان تقویت اعتماد به نفس او است. هنگامی که دانش آموز در حال برنامه ریزی تیزهوشان نهم به دهم است در کنارش باشید و او را در نوشتن یک برنامه ریزی تیزهوشان صحیح کمک کنید. به او کمک کنید که برنامه تیزهوشان نهم به دهمی را که طراحی کرده اجرا کند. در ایجاد عادات صحیح مطالعه او را کمک کنید.

 

 منبع:برنامه ریزی ازمون مدارس تیزهوشان نهم به دهم 97-98

مشاوره تحصیلی تله مشاور





:: برچسب‌ها: آزمون مدارس تیزهوشان نهم به دهم ۹۷-۹۸ , آزمون مدارس تیزهوشان 97-98 , ازمون مدارس تیزهوشان , برنامه ریزی ازمون مدارس تیزهوشان نهم به دهم 97-98 ,

مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان مشاوره تحصیلی و کنکور و آدرس moshaverinkonkor.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com